fredag 19 oktober 2012

Mot nya äventyr!

Här i huset, med adressen Broddstorp 16 Gränna, kommer jag nu att börja ett nytt småländskt lantliv! Känns spännande och väldigt roligt, även om det självklart också är lite vemodigt att lämna min lilla butik på Hantverkargatan 38. Jag vill passa på att tacka alla härliga kunder som på så många sätt visat sin uppskattning gentemot verksamheten. Det har verkligen värmt mitt hjärta! Därför är det samtidigt så otroligt kul att butiken nu faktiskt också kan leva vidare. Jag har lämnat över den med varm hand till den urmysiga Malena Danielsson som kör vidare på verksamheten, med det passande företagsnamnet 38 Hantverk. Karlssons Årstider kommer att leva kvar som en blogg i cyberspace. Det är en hel del besökare som hittar hit när de surfar runt, för det har ju sammantaget hunnit bli rätt många bilder samlade här under åren! Det kommer nog också att bli några till framöver, från Karlsson utan butik, men fortfarande njutande av årstidernas växlingar! Tills dess önskar jag eder alla en fortsatt Glad Höst! Mvh Eva K