fredag 15 juni 2012

Årstidsbutiken säger snart Hejdå!

..........Butiken är nu stängd för semester. Öppnar igen torsdag 23 augusti. Men då kommer jag att påbörja utförsäljning och avveckling av årstidsbutiken, på grund av flytt till Jönköping. Det känns ju inte helt lätt att lämna min lilla holk och alla glada kunder! Finns det någon som vill driva verksamheten vidare, kommer jag med glädje att sälja hela rörelsen som den är. Om nån eventuellt är intresserad av det eller vet nån annan som kanske är det, så maila eller ring gärna till mig, så förmedlar jag vidare till företagsmäklaren! Mina kontaktuppgifter finns på hemsidan www.karlssonsarstider.se och jag kommer att ha koll på både mail o telefon även under semestern. Jag planerar sen att sälja av mitt eget lager i butiken under hösten. Så innan jag lämnar Hantverkargatan för gott, kommer man hur som helst att kunna fynda i butiken några månader till efter sommaren! Varmt välkommen då! Tills dess önskar jag alla en riktigt skön sommar! Med glada årstidshälsningar från Eva K