fredag 21 november 2008

Nu är det fullt!

Va bra, jag fick plats med den stora tomteringen också, utan att behöva göra om helt i fönstert. Nu får det nog se ut ungefär så här, i mitt julfönster i år. Det är främst figurerna från Harvesttime, designade Marie Runestam, som exponeras där. Tomteringarna finns i år, i tre olika storlekar. Har sålt flera av dem redan, medan jag packade ur bilen. Har ringt till Harvesttime och försäkrat mig om att de går att beställa fler. Förra året hade jag bara några få av den största. De gick åt direkt och var sen också tyvärr helt slut hos leverantören. Men i år finns det fler som tur är! Längs bak i bilden finns också en del av Cult Designs julsortiment. Det kommer att få ett eget fönster, när jag gör julskyltningen i frisörsalongen, lite längre ner på gatan. Kul att ha ett extra skyltfönster där! Tog lite tid att få igång jultänket, men nu känns det riktigt mysigt! I morgon ska jag fortsätta och julskylta i hela affären. Hösten håller på att övergå till advent och juletid på riktigt nu!